slmdnr ne zman kesilecek acaba bu ikinmalar ... bicak gibi kesildi diyenleri gorunce mutlu oluyorumm .. Bazen cok guzel kendi cikariyor ama genellikle ben yardimci oluyorum ... umarim bir sabah ikinmasiz uyaniyor ... eskisi gibi cok da aglamiyor ama ikinip ikinip cikaramayinca agliyor acaba kabiz mi ??? anne sutuyle besleniyor ...
Grkemyktas slmdnr benimkinde öyle Biogaia kullanıyordum bu zamana kadar bıraktım şuan tuvalet yapması yarım saat yapamayın cada kendini atıyor ağlıyor sinirden resmen
Grkemyktas slmdnr inşallah seninde canım hani şu aaa bebeğim altına yapmış diyenlere özeniyorum çünkü hiç öyle olmadı yapacağı zaman zaten belli oluyor ve zorlanıyor