Rabiays Hanımlar 3buxuk aylık bebeğim var arada sütümü sağmam gerektiği durumlar oluyor sizce kaşık biberon mu yoksa normal avent vs anne meme ucu gibi olan biberon mu almalıyım kullananlar yorum yaparsa çok sevinirim
Sodya Rabiays eger emziriyosan biberona hic alistirma. Kasik biberon al veya alistirma bardagi. Meme reddi yasamayin biberonla
Rabiays Sodya şöyle bi durum var emziriyorum ama sürüm tazikli geldiği için bebeğim edemiyor önden mecburen sağmam gerekiyor bende bu yüzden meme reddi yaşadım şimdilik idare ediyorum yarın alacağım görümcem kaşık biberon falan sesi bende bi sorayım dedim
Sodya Rabiays bu tazyik nasil. Oluyo. Bnde sagarken bi iki fıskiriyo boyle o tazyik mi oluyo. Yada tazyik diyebilmek icin surekli mi o sekilde olmasi gerekiyo
Sltn Rabiays sagdikca tazyik artar duzelmez eğer makina ile sagiyosanız.birkaç güne terbiye olur elle sağın eğer sagacaksanizda bende de tazyik vardı sagdikca artarmis araştırınca öğrendim bıraktım duzeldi.boguluyordu genzine kaçıyordu.
Rabiays Sodya Bebek edemiyor canım yani emmeye başlayınca kendi kendine fışkırıyor bastırsanda tutamıyorsunuz akıyor 1saat olmadan süt akma sorunu yaşıyorsun