Kızlar cevap verirseniz çok sevinirim şu an çok zor durumdayım. 2 gündür kızım çok huysuz birkaç gündür de hafif yeşilimsi kaka yapıyor durmadan sürekli ağlıyor bugün doktora götürdüm normal dedi ama sürekli durmadan ağlıyor sütünü içmiyor 3 aylık daha daha önce böyle yaşayan oldu mu