Balkupu yok ağzını acıtmaz ama biraz zor oldu ilk zamanlar şimdi gayet iyiyiz, sizi tedirgin etmek istemem ama ne olacak bebek daha ben verdim memeyi bırakmadı falan diyenleri dinledim kimse memeyi bırakma Riskinden bahsetmedi oğlumda ve hala çok üzülüyorum 😒 bıraktı. Şşimdi ki aklım olsa yanına yaklaştırmazdım kızımda temkinliyim o yüzden 😊