Merhaba hanımlar 2 aylık bebeğimin kilosu sadece 4300 bu ay 500 gr alabilmiş anne sütü az mama ağırlıklı besleniyor boyu baş çevresi ve nörolojik bulguları normal seyrinde yine de kilo alımının bu kadar az olması beni biraz endişelendiriyor bu konu da bana fikir verecek tecrübeli annelerin önerilerine ihtiyacım var yardımcı olur musunuz