Rabiays Arkadaşlar uygulamayı nasıl kullanıyorlar anlamıyorum uygulamanın Bebek takip bölümünde bebeklerin kız ve erkek olarak ay ay ideal kilo boyları yazarken be diye hala boy kip endişesi yaşıyor ya biri bebeği 75002bucuk aylık bebeğim azmı kilolu diyor yahu obez etmişsin çocuğunu yada bi post açmadan önce arama yerinden bi aratın ya bi geçmişi okuyun çoğu şey zaten orda var devamlı aynı şeyler dönüyor çıldırmamak elde değil 🤦🏻♀️
ayazlianne Rabiays o tarz sorular sormuyorum ama bende ikiside yok nerden aratıyorsunuz ve ya nerde boy kilo yazıyor😀androidden giriyorum bu arada
Fyzaeyll Yada doktora götürmüyor mu o ne diyor kilosuna 😃 Fikir bilgi alışverişi yapmak için konu arıyorlar sanırım veya muhabbet olsun diye 😃