Meraba anneler naislsiniz. Aklıma takilan bisey var.oglum 10 ay gecti 11 olacak genetik biliyorum ama dogduktan sonra Anladim ayaklari havada tutuuor Oy le alıştı…uyuturken indiyorum geri hvada zor uyuyo kimi zaman .saglik olarak iyi bebeğim. Ayaklari agzina dogru da uzatir oldu. Yetenekleri var ikiz esi tek oglum ama .oglum icin acaba doktor a gtsem mi bilemedim elleri de emzirme de yüzümde boynum da cok ciziyor tirnaklari ..boyle bi durumda olan bebekleriniz var mi..??