Arkadaslar.bu.yaziyi bir yer de gordum : içeriğinde petrolatum gibi ağır bir kimyasal ve likit parafin bulunan bebek bezi.
bu likit parafin denen kimyasal esasında mum olarak basitleştirilebilir. bu illet neredeyse bütün kremlerde var. hatta ve hatta bir dönem elmaları parlatmak adına bu maddeyle kaplıyorlardı. bıçakla sıyırdığınızda mumlar da sıyrılıyordu.
bu kimyasalların bebek bezinde kullanılmasına izin verilen bir dünyada daha ilk günden kanseri kadere dönüştürdüğümüze şüphe yok.
nacizane tavsiyem sızdırmamayı bir özellik olarak görmeyin. bırakın bebeğinizin üstü kaka olsun hiç bir zararı yok. siler geçersiniz. bu tarz kimyasallar barındıran üzrünlerin ne denli denetimle hazırlandığına emin olma şansınız yok. belki gerçekten zararsız hale getiriyorlardır ama ben bu riski almaktansa çocuğumun kakasını temizlemeyi tercih ederim.