Burcu7575 Selam anneler bugun doktra gttık cunku oğlum hıc bı sekılde uyumuyor 40 cıktıgından berı 14 aylıgız siz dusunun bay bay dendım olmadı hıpp uyku çayı olmadı doktr zaditen dıye alerjı surubu verdi kullanan varmı sıkıntı olurmu
[silindi] Burcu7575 onun zararı yok kızıma 6 aylıkken vermişti doktor alerji içiin ama uykuda yapıyor baya
Defneeem Burcu7575 ewet bizde her gece 1 saat onceden 1 cay kasigi kadar iciyoruz galiba uyku da yapıyor kizim sabaha karsin 5 6 gibi kalkiyor hep