Merhaba anneler ;
kızım 1 ay 20 günlük şimdiye kadar hiç gaz sıkıntımız olmadı ama 2,3 gündür gaz sancısı çekiyo karnına masaj yapıyorum anca öyle çıkartıyo ama çok ağlıyo ilk doğduğunda olmayıp şimdi gaz sancısı başlaması normal bi durum mu onu rahatlatmak için başka neler yapabilirim bi öneriniz var mı ?