Merhaba güzel anneler oglum 88 günlük bir haftadır falan dudagında catlak olustu bazen kücücük kanıyor falan. Elini agzına cok götürüyor ondan olabilir mi bunun Dısında soguk olamaz hiç dısarıya falan cıkmadı doktor kontrolü dısında. Başına gelen var mı nette arastırdıgım da cok sey söylüyor. Su kaybı vardır vitmain eksikligi vs. Cuma doktor kontrolü var soracagım ama anne olarak bugün panikledim biraz cok büyük birsey degil ama yine azıcıkda olsa kan görünce canımı sıktım. İyi aksamlar.