Merhaba canım annelerim kızım 3 ay 7 günlük bugün. Tam 3 aylık olduğumuzda doktor kontrolümüz vardı kilosu 5600gr olmuş bir önce ayda 4950 di yani 600 gram almış 1 ayda . Sadece anne sütüyle besleniyor. 37 hafta 4 günlük doğmuştuk 2700gr olarak. Doktorumuz kilo alımı az gibi dedi bir sonraki ayda bazı değerlerine bakarız yine bu ayki gibi almış olursa dedi. Yani bilemiyorum ben sütümün yettiğini düşünüyorum doyuyor bence. Ama içim çok huzursuZ oldu benim gibi olanlar bi akıl verebilirmi 🥰🤲🏻