Cido doktor emzirme dediyse emzirmeyin bence mama verin ilaç bitene kdr sütünüzü sürekli sağın yani her gün 3-4 saatte bir kesilmez o zaman süt bebek mamanın tadına alışınca mememyi emmek istemyeblir zorlayın tekrar sütün tadına alışır emer inşallah tekrar geçmiş olsun 🙏