Cido sizden gördü şimdi . bende 1 hafta önce yüksek ateş ve titreme ile uyandım sağ göğümde kızarıklık ateş ve iki 3 yerde bezeler vardı. Gelen süt miktarı azalmıştı orda
Hemen antibiyotik tedavine başladım ve sıcak kompresör masaj sağmaya çalıştım
Bebeğim diğer mememi emiyordu ama yetmiyordu ona o yüzden mama takviyesine başladık biberon yüzünden mi yoksa antibiyotik kullanıyorum o yüzden mi Bebeğim diğer mememi de emmez oldu .
1 hafta geçti diğer göğsümü sanırım zor şer pompa yoluyla açtım ama gelen süt miktarı sanki bana göre azaldı .
Göğüslerim eskiye göre daha yumuşak oldu sadece terbiye mi oldu ne oldu bilmiyorum ama artık bebeğimin emmesini istiyorum bende
Çok yıpratıcı bir süreç umarım eskisi gibi yine mememi alır