___sonbahar___ Ya.bagliyorum.bi bakiyorum atlet sirilsiklam.o bicim de pisik yapti.premium care den gectim ne ypaacagimi sasirdim…
aysegulmerter ___sonbahar___ bende sleepy kullanıyorum ama ne kadar sürede değiştiriyorsunuz, ben bazen sadece geceleri ıslaklıkla karşılaştım
Sevimli ___sonbahar___ 1 aylıkken kızım bende yaşadım inanılmaz sızdırıyordu dolu olmadığı halde . Sonra evy baby geçdim 10 aydır şükür hiç bir sorun yaşamadım
senceumrumdam1 ___sonbahar___ Goon kullan canım en güzel bez her şeyi yumuşacık sızdırma o bu yok. Bezin içinde koku bile yok tertemiz katkı maddesi de yok ☺️ Fiyatıda uygun 35 TL
eebebegimeee ___sonbahar___ bende geçen ay aldim hic beğenmedim hem sızdırıyor hemde lastik yerleri cok ız yapıyor kızarıyor
___sonbahar___ aysegulmerter valla bagliyorum 2 saat gecmeden su icinde cocuk bir kere de taktigim an da
aysegulmerter ___sonbahar___ ben sadece 5-6 saatten sonra geceleri problem yaşadım sadece ama evet lastikleri çok iz yapıyor 🙁
Yaztatili ___sonbahar___ övüldüğü için almıştım asla kullanamadık her seferinde ıslattı tüm kıyafetleri. Yeni doğmuş bebeği soy giydir bir hal olduk. Premium care bir tık daha pahalı ama sızdırma yapmıyor en azından
Birceninannesi ___sonbahar___ biz de 2 numara kullanıyoken çok sızdırıyodu. Aslında tam bedeniydi ama şu an kızım 3 aylık 6 kilo 3 numara aldım brz büyük oluyo ama hiç sızdırmıyo. Küçük geldiği için sızdırıyo olabilir mi
BaraninAnnesi ___sonbahar___ ben akşam bağlıyorum ta sabaha kadar. Sizin anlattığınız gibi hiç yaşamadım. Küçük abdesti sızıyor doğru anladım degil mi acaba bez mi büyük geliyor?
ucinarr Bende 6 aydır kullanıyorum hiç bir problem yaşamadım. Bedenleri küçük bir beden büyük alın bence