SnapeSeverus annem de bizi pek öpmezdi,hala öpmez. Hatta ailede kimsede öpme alışkanlığı yok diyebilirim,biraz soğuk bir aileyiz😬Ama üzülmeyin,sağlık olarak çok doğru olmasa da psikolojik olarak gerekli. Bebekler basit duygusal yapıda varlıklar,sevildiklerini anlamak için öpülme gibi basit hareketlere ihtiyaçları var. O yüzden doya doya sevin bebeğinizi büyüyünce zaten kaçıyorlar 😊Sağlıkla büyüsün tüm kuzular🤲🏻