mycutebaby Melisa3850 evet ben kullanıyorum ekstra nursery harveys kullanıyorum yanında çok gazlı bebeğim
arzunur Melisa3850 15 günlükken kullanmaya başladık şuan 1 aylık baya faydasını gördüm. Günde 3 kez 4 damla veriyordum ama 2-3 gündür 1 kez veriyorum günde o bile yetiyor artık. Bebeğime iyi geldi ama her bebek aynı değil tabi ☺️
Melisa3850 mycutebaby Benim bebeğim de aşırı fazlı nurse harvey’s damla olarak mı şurup olarak mı kulanıyorsunuz
ikierkekannesii mycutebaby ıkı damla aynı anda kullanılınca sorun olmuyor mu? Bende de ıkı damla var ama bırını kullanıyorum ıkısını kullansam nasıl kullanmalıyım acaba
Melisa3850 Melisa3850 Bende çoğu şeyin faydasını görmedim doktor şimdide bunu yazdı inşallah görürüm ya
mycutebaby Melisa3850 damla olarak ya bi tane damla yeter Li gelmiyor bize bilmiyorum bide biogaia diye bi damla var ama onu pek beğenmedim
Melisa3850 arzunur İnşallah bizde görürüz bi çok şey kullandık ama hiç biri fayda etmedi bu gaz resmen hayatımızı alt üst etti
arzunur Melisa3850 evet çok zor kesinlikle bide bi türlü çözüm bulamamak insanı çok yoruyor. İlk günler sırtımdan ter akıyodu resmen o öyle ağlarken. İnşallah iyi gelir sizede 🥺
Hatce1344zm Melisa3850 evet biogaia gaz damlası ac karnına 5 damla veriyorum gayet iyi oluyor. Kolaylıkla gazini çıkarıyor
RabiaAlptekin Sab simplex var birde onu deneyin benimki de gazlı arada rahatlasa da bazen akşamı zor ediyoruz