Arkadaşlar merhaba 5 aylık 23 günlük oğlum sürekli el ağızda salya huysuzluk damaklar kaşınıyor sanırsam calgel diye bir jel tavsiye ettiler aldım fakat işe yaramıyor oğulum canı yanıyor ağrı kesici de vermek istemiyorum kullandığınız ve tavsiye edeceğiniz bir diş jeli varsa çok sevinirim iyi akşamlar