evlatkusum Nolmuş ya mama fiyatlarına almış başını gitmiş ya bebelac gold 1 kullanıyordum 2 ye geçtik fiyatı 160 olmuş bu nedir ya nasıl bir zam yazık günah daha uyguna güvenilir mama arayışına girdim artik 🤕
evlatkusum Yandık anam babam yandık stok yapayım desem ucuza Bi yer kalmamış ki similac mama duymuştum bir tanıdıktan fiyatı uyguna ona başlıcam mecbur tabi kızım severse
Alimiraninannesi evlatkusum internetten mi aliyosubuz? Ben humana kullaniyorum 1 i hep ordan aldim 2 ye gecincede ordan aldim kasim ayi indirimlerinde hepsiburadada cok uygundu baya bi almostom ii ki almisim bi internet fiyatlarina bakin osterseniz belki uygun vardir. Zaten 2 no dan sonra 3 no yu gecmeyi dusunmuyorum yeteri kadar da almistim allahtan
nursocum evlatkusum smilac küçük aldım denemek için oğluma çok iyi geldi e bebekte 40 lira. sma kullanıyordum eğer smilac iyi gelmeseydi golden goat a geçecektim en pahalısı o 🧚🏻