Merhaba benim bebeğim 3 ay 23 günlük. İlk 2 ay kilosu gayet iyiydi 3.ay 600 gr aldı sadece doktor sınırda dedi o ay kücük operasyon geçirdim baya zordu benim için o etkiledi dedim heralde. Birde gece uyandırmamıştım aslında o etkilemiş olabilir. 5100 den 1 hafta sonra tarttık 5200 olmuş haftada 100 gr. Ama doktor olabilir dedi bugün gittik kontrole 5400 olmuş. 4.ay kontrolüne 1 hafta var ama benim kafam çok takıldı. Suanda 3.aydan beri sadece 300 gr almış ve 7 gün daha var tartılmasına. 1 haftada 200 gr alırsa sınırda kalacak ama yetmiyor mu acaba diye düsünmeye basladım. Ama boyu uzun gidiyor doktorumda boy uzuyorsa gelişimi vardır kilo her zaman alınabilir dedi alsa daha iyiydi dedi ama anne sütüyle devam 1 hafta sonra tekrar bakıcaz. Kafamı takmak istemiyorum sütüm etkilenmesin diye ama böyle bir şey yaşayan ya da önerileriniz varsa açığım anneler lütfen yardımcı olun😔