Ya vallahi billahi biktim artik oturup sinirden agliyorum.bebeğime ilk aptamil kullandık doğduğunda 2 ay boyunca çok fazla gaz yapinca biraktik simdi golden goat aldik yok içmiyor agzindan atıyor mamayi püskürtüyor.varmi bi mama önerimiz bebeginiz bunu kesin icer dediginiz acliktan ağlıyor gene içmiyor AC ac ytiyor ya