Minigimm emzirdikten sonra lansinoh krem sürdüm hep ve göğüs pediyle kapadım hemen bi kere yara olmuştu benimde hemen geçirdi sürekli kremden dolayı memli kalıyor göğüslerim 4aylık oldu çok şükür daha hiç yara olmadı ben 2,5ay boyunca bu şekildd kullandım deneyin isterseniz