Tshin1 Öncelikle nasıl başladınız hangi sebze ve meyveleri ne şwkilde verdiniz şimdiden teşekkürler ☺️
Mervecik1 Tshin1 bende başladım, meyve püreleri, ve sebze püreleri ile. Markette satılan 4 Aylık olanlardan aldım denedim hangisini seviyor diye, suan meyve pürelerini hazır veriyorum ama sebzeleri kendim uapiyorum
Sumbul1 Tshin1 4.ayda kaşık mamasından denedim gaz yaptı 4 ay 20 günlüğüz 2 gündür veriyorum kaşık mamasını şuan rahat yarın yoğurt vercem sonra da sebze vermeyi düşünüyorum
Azrakumsal Tshin1 ben başladım ama 4,5 da başladım yoğurt verdim bir de Hipp markasının 4. Ay sonu olan meyve püreleri satılıyor ondan veriyorum ara ara çok seviyor.
[silindi] Doktorumun önerisiyle ben başladım ✋🏻 Öncelik yoğurtla başladım daha sonra mevsim meyvelerini cam rendeden geçirip verdim sonrada yine mevsim sebzelerini püre haline getirip içine zeytinyağı katarak verdim.
Furkansmomy [silindi] canım mesela bi elmayı rendeledin posasıyla beraber tümünü mü verdin sadece suyunu mu verdin?
Tshin1 Seymahamza metal olanlar vitaminleri öldürüyo diye biliyorum bebekler için cam olan öneriliyo 😌
Esilos benimkide 4 aylik oldu ben normal rendeyle rendeleyip cay suzegiyle suzuyorum suyunu veriyorum
Azrakumsal Esilos meyvelerin suyunu vermeyin çünkü şeker ve su neticede posası ile verin. Makineniz varsa çekin iyice
Tshin1 Aybk 2 aydır mama yediremiyorum kilo alımı az olduğu için yüksek kolorili mamalara başladık denemediğim mama kalmadı ilk defa rezene verdim dün onu şap şap içti (2 çay kaşığı) mama verince kusucak gibi yapıyo ek gıdaya geçsem düzelir mi diye düşünüyorum anne sütü alamıyo
Azrakumsal Tshin1 hipp marka mama öneririm karton kutu da satılanlar bir de ölçeğini az suyunu bir tık çok tutun. Arkada ki ölçeklerine göre vermeyin o çok fazla oluyor
[silindi] Furkansmomy posasıyla beraber verdim çünkü suyunda vitaminin hepsi olmuyo hem posasını yiyince ilerisi içinde kolaylık oluyo büyük parçaları yemede
Tshin1 Aybk danıştım fakat doktorum ek gıdaya başlamam taraftarı değil o yüzden başka bi doktora daha götüreceğim
AliyeAsel Tshin1 bende öncelikle ev yapımı yoğurtla başladım daha sonra cicibebe ve meyve püreleri falan en son olarakta sebze çorbası verdim şimdi herşeyden tattırmaya çalışıyorum