Merhaba. Kızım 20 aylık tekrardan d- vitamini kullanmaya başladık bir yaşında bırakmıştık. Sınırda geldi değerlerimiz biraz. Sorum şu ki, d vitamini ve balık yagını aynı anda kullanan var mı? Çünkü balık yagının içinde de d-vitamini var. Kullanan varsa doktor önerisi üzerine mi veriyorsunuz biraz bilgi alabilirmiyim?