maysaaa biraslanannesiii mustela bende kullanıyorm ama günde 2 3 defa pişik olmasın diye kullanıyorum zaten pişik önleyicii diye geçiyo pişik oldugunda ise en etkilisi hızlı geçiren bnce hametan işe yaramazsa bunu da deneyebilirsinz içeriği temizz 😊
biraslanannesiii maysaaa hametan kendim kullandım evet güzeldi iyi gelene kadar galiba hepsini deneyeceğim 😅
biraslanannesiii Gamzemommm bende anlayamadım 🤷🏼♀️ Ama kullanıyordum hafif kızarıklıkta etkiliydi ama şu an iyi gelmedi hala aynı pişiğimiz
Edanurdg biraslanannesiii 7buçuk aylık kızım hametandan başka kullanmadım çok memnundum ama bir anda fayda etmemeye başladı ve aşırııı derece kötü hal aldı kızımın pişiği ama sudokrem ilk sürmemde geçirdi
291029 biraslanannesiii merhabalar benim oğlum 2.5 aylık ben sabah akşam hametan ve bepantol pişik önleyici krem kullandım çok şükür pişiği hemen geçti ve birdaha çok pişik olmadı
Dsedaa biraslanannesiii pişik kremi hepsinden de kullandım hemen hemen mustela sudocrem bebanthol desitin ama bunların hiç biri pişik olduğu zaman hemen iyileştirmiyor pişik olunca hametan kullanıyorum en hızlı o geçiriyır
biraslanannesiii Dsedaa hametanı sivilce tedavisinde kullanmıştım ve evet çok faydasını görmüştüm hametan ve mustela kullanayım bakalım inşallah hemen geçirir bizde de 🙏🙂
mom056 biraslanannesiii ben hiç görmedim sudocremin faydasını . O kadar methettiler bir işe yaramıyor