Güzel Anneler Selam
6 ay 18 günlük ikizlerim var ,biri ile yaklaşık 2 aydır emme sorunumuz var ne yaptıysam yok geri dönmedi bende artık iyice sinirlenmesin diye 20 gündür filan hiç emzirmeyi teklif etmiyorum çünkü inanılmaz sinirleniyor Biberomu içiyor burnu filan tıkalı değil yoksa biberonu de icmezdi.Bu süreçte tabii diğer bebeğim hala emiyor ve geçen gün farkettim ki kardeşi emerken çok üzgün baktı ve bu sefer teklif ettiğimde hiç nazlamadan 20 dakika filan emdi.Simdi soruma gelirsek sizce bebeğim yeniden emer mi ne yapsam bu durumu aktif hale getirebilirim çünkü çevremde kime sorsam bir hafta emmeyen bebek yeniden emmez diyorlar e peki nasıl 20 gün sonra emdi o zaman