Yenianne0606 Bu 4. Ay atağına ne zaman giriyolar ya? Uyku muyku kalmadı fıstık gibi uyuyan çocuk asla uyumuyo 3 ay 5 günlük ne zaman giriliyor girmiş olabilir mi
Yenianne0606 Mmemoli onu yapıyorum zaten sadece 4. Ay atağı dedikleri 4. Ayı bitirip 5. Aya girince mi yoksa 4. Ayda mı yani 3+10 da vs. Mi oluyo onu merak ediyorum
Balkupum2505 Mmemoli bu hesaplamayi pramitureler icin nasil yapabiluyoruz acaba. Ya i dogdugu tarihimi yoksa dogmasi gereken tarihimi yaziyoruz?
Btl_abr Yenianne0606 Bizde 3 ay 8 günlükken başladı 4 ay 14 gün de bitti ama hâlâ uyku sorunu düzelmedi 1 hafta sonrada 5 aylık olcak düşünün hâlâ çekiyorum
Mmemoli Balkupum2505 benimki de prematüre araştırdığımda doğması gereken tarihi yazın diodu ama ben normal tarihden hesapladım dediği günler içindede atak geçirdik
Yenianne0606 Btl_abr hiç uykusu yokmuş gibi mi davranıyo sizinde . Akşam 19.30da uyuyan çocuk uyutmazsam huysuzlanırdı şimdi cin gibi uyku falan yok