Oğlumun 14 aylık.2-3 haftadır acayip ısırıyor. Nereye denk gelirse. Göz hizasında indim yapma dedım, tam ısırıyorken dikkatini dağıttım yok yok yok. Bu sabahta yerde uzandım o oynarken hala bacağımda mor duruyor resmen dişleri çıktı sandım 🤭
Sizde yaşadınız mı böyle durum. Neler yaptınız böyle bir durumda ?var mı dermanı 😃