2.5 yaşındaki oğlum ekmek ve çikolata tatlı şeyler yemek istiyor sürekli. Vermediğimde sinir krizi geçiriyor resmen 😢 2 gündür hiç tatlı veya abur cubur vermedim. Sabah kahvaltısından sonra sadece 1 adet muz yedi. Hamburger yaptım sadece ekmeğini yemek istedi bende hepsini aldım elinden. Pandemiden dolayı doktora da götürmek istemiyorum. Lütfen önerilerinizi yazın 😪