2907202067 Kızlar 5 ay 6 gunluk bebeğim var neler aldınız alışverişte??? birde mama sandalyesi arıyorum tombik bi bebek benimki nasıl almalıyım sizce
Seherronya 2907202067 mama sandalyesini ikeadan aldım rahatlıkla sığıyor içine. Cam rende , buharda pişirme aparatı ,silikon önlük , silikon kaşık ve mama tabağı almıştım .
Faray 2907202067 sadece mama sandalyesi, cam rende ve silinebilir önlük yetiyor canım, aldığım bir çok şeyi hiç kullanmadım, baktın böyle birşey olsa iyi olur diyorsun onu alırsın.
Bussrraa 2907202067 ikea mama sandalyesinden çok memnunum kızımda azcık tombik. Oioi kaşıklarından aldım bide aventin turuncu kaşıkları var ikili satlıyo küçük olduğu için boyutu ilk zamanlar çok kolaylık sağladı halada kullanıyoruz gerçi. oioinin tabaklarınıda aldım. Önlüğünüde memnunum bütün ürünlerinden. Bumkins önlükleride mükemmel. Aventin alıştırma suluğuda çok güzel.Bir de küçük tencere takımı. Ve buharda pişirme aleti. O da kiwinin. Ve en önemlisi cam rende 🙈
2907202067 Bussrraa bendede oioi nün takımı var cam rende avent alıştırma soluğu cam rende mamajo kaşık see silikon üçlü kaşık var mama sandalyesi arıyorum işte araya girip çıkması zor oluyomuş normal mama sandalyelerinde
Bussrraa 2907202067 şuan 9 aylık 10 kilo bilmiyorum bacaklarıda tombik aslında ama dikkatli bi şekilde koyup çıkarıyorum çok zorlanmıyoruz evin her yerine taşıyorum tek elimle daha büyük ağır bi şey olsaydı hiçbi iş yapamazdım🙈