Sehertatar Komik olabilir ama 3 aylık bebeğim var hala şu göğüslerin terbiye olması basıl oluyo anlamadım ya 😏
RumeysaMom Benimde yumuşak sürekli süt geliyor terbiye demek galiba bu bende sütün azalmasına terbiye deniyor sanıyordum bu arada bazen beze şeklinde Semsert oluyor ama terbiye olmadı mı acaba
drsnkls07 RumeysaMom benimkide şişiyor can bugün mesela doktora gttim baya bı emziremedim gogsum taş gibi oldu ama coktan terbiye oldu bnim
AyselSedarEslem Sehertatar bende öyle hissediyorum bebek te uzun zaman bırakmıyor göğsünü dimi benim öyle oluyor
Zehraasya Sehertatar ilk zanlarda sut fskiriyo ya mesela zamnla sadce cocugun emdgi kadar sut olusuyo o taa geceyo yanls bilmiyosam😁
TanemAkay Sehertatar sen ve bebeğin bir düzene gireceksiniz ne zaman ki bebeğin ağlamadan birazdan acıkacak deyip kucağına alacaksın o zaman başlayacak