TwinsmomDA Bu mekandan olsa gider misiniz? Çok eğlenceli duruyor çünkü yazın bile kayılabilir. Leğenle de kayılabilir 😂
Mom987 TwinsmomDA Ben gitsemde bir cesaret kocamsu bi yeriniz kırılır (çocuk var) sakat işler yapma derdi
LuckyMommy TwinsmomDA normalde her sene kayağa giderdik. Bebeğim 3 aylıkken bile gittik. Bu sene gidemedik maalesef. Keşke burda olsa ve açık olsa da gitsek 😃
TwinsmomDA Mom091 aslında illa böyle kayılmasına gerek yok hani yuvarlar botlar var kaymak için onlardanda konulabilir.
LuckyMommy TwinsmomDA Marmaris. Buralara hiç kar yağmaz. Biz de kar görmeye giderdik. Umarım pandemi biter bir an önce 😊
TwinsmomDA LuckyMommy evet güneye kar yağması çok zor tabi ☺️ Ben üniversitede ilk defa gördüm karı 😂