Arkadaşlar bişey sormak istiyorum raporumuz var fakat bugün eşim eczaneye gittiğinde 14 kutu mama için 520 tl ücret istemişler aldırmadım bende doktora yazdım ama cevap gelmedi hala ben mi yanlış biliyorum bu kadar ücret çıkması normal mi ? Yada neye göre çıkıyor bilgisi olan varsa çok sevinirim