İyi geceler bende yeni doğum yaptım Doğum parasını eşinin adına yatırıyorlar 202 lira sgk ya doğum belgesini götürüyorsun birkaç gün içinde yatıyor süt parasıda 45 gün sonra yatıyor 300 lira e devlette ödeme aşamasında yazıyor ama pttye yatmış oluyor benim öyle oldu