Benim bebeğimin daha uzundu kafası normal doğum yaptım ve bebeğim 25 haftalıktan bu yana hep kafa aşağı doğum pozisyonundaydı. Bublardan dolayı kafada şekil bozukluğu olabiliyormuş . Seninki benimkinin yanında hiç birley değil 😂 zamanla oturmaya başladıkça dönmeye başladıkça kafa yapısı daha güzel bir şekil aldı . Ama seninki gayet düzgün zaten 🐣