Artık kafayı yiycem herkes bebeğimin kilosuna takmış durumda. 1 buçuk aydır iştahsız yemek istemiyo ama yediriyorum zorlada olsa ve emziriyorum bu ay kilo alımı yavaş iştahı yok diş çıkarıyo herkesin bebeği kilolu olucak diye bisey yok ama artık kafama takıyorum herkes zayıflamış zayıf diyo ama hayır kilo almadı boyuna gitti eski boğumluğu yok evet sağlığı yerinde olsun yeter diyorum ama çok üzülüyorum. Sizin bebekleriniz kaç kilo? Iştahlari nasıl