Kuzeyin_annesi0 İyi akşamlar arkadaşlar oğlum 42 günlük ilk doğduğu sıralarda sarılık geçirmiştik ve fazla artmadan atlatmıştık ama bu gün sanki göz çevresinde burnunun üstünde sarılık var gibi doktora götüreceğim ama içimi rahatlatırmısınız sarılık yeniler mi?
Baby_Lena Kuzeyin_annesi0 önemli olan vucudundada olması ve gozlerınde kı beyazlarda sarılık goruyorsanız yenılemıs demk kı umarım degıldır ama yınede doktora goturun cok gecmıs olsun🙏
yildiz7 Kuzeyin_annesi0 saat başı emdir tekrarlayabilir sarılık Doktora götürüne kadar emzir canım gerekirse mama takviyesi yap çok uyutma özellikle gece annesutu Doktora gidene kadar yukseldiyse değerleri ,azalır
Kuzeyin_annesi0 Baby_Lena inşallah çok teşekkür ederim kırmızı benekler vardı yüzünde onlar geçti acaba ten rengi mi oturuyor diyede düşünmüyor değilim
Kuzeyin_annesi0 yildiz7 emdiriyorum ve kilo alımı iyi ilerliyor aile hekimi ebesini arayıp sordum oda yenilemez dedi ama yüzünde kırmızı benekler vardı onlar geçti rengi açıldığı için mi öyle görünüyor acaba