acimavi nehir_yalcin düzelmesi gerekecek kadar mı açıyor anlamadım. Normalde büyük iri gözler beğenilir
zeyzey29 nehir_yalcin benim kendi gözlerimde büyüktür kızımda bana çekmiş masallah çok güzel gözleri var türkan şorayın ki gibi🤣ne var ki bunda kafaya takacak baska bisi mi bulamadin
Julijuli Bizimki de çok açardı hala açıyor kocaman gözleri.ben oğlumun gözlerine aşığım siz neden sorun ettiniz ki büyük işte ne güzel?hem o aylarda herşeye şaşırmaları ve ürkmeleri çok normal.
nehir_yalcin zeyzey29 gozlerinin iriliyi guzel ama farkli nasl anlatsam kocaman aciyor beyalıgı cok belli oluyo acaba sasiriyomu goz bebeyi normal
zeyzey29 nehir_yalcin sasiriyordur bizimki 8 aylik 4 aylıkken felan kocaman açardı yani şimdiki büyüklüğünden dahada büyüktü
Hbbsnnplt nehir_yalcin Merhaba bizde tam anlattığımız gibi hatta yeğenlerim faln korkuyoruz dediler düzeldi mi acaba
Gunesimm1 nehir_yalcin ben ne demek istediğinizi anladım canım. Belerte belerte bakıyor 😄 benim kızımda öyleydi yiğenim falan korkardık bazen ama büyüdükçe düzeldi tabiki
Hbbsnnplt Gunesimm1 Merhaba tam bizi tarif ediyorsinuz benim beebgimde farklı ortamlarda gözlerini pelertiyor beyazı çok çıkıyor yeğenlerim faln korkuyoruz dediler siiznki.ne zman düzeldi acaba suan 6 aylik