Ya benim on diş etinin üstünde şişlik oldu iltihap ve dişçiye gittim amelayat olunması gerek dedi yada kanal tedavi , fakülteye yolladı beni , başınıza gelen varmı amelayat kaç saat sürer nasıl hissediyormusunuz o intihabi temizlmek için dış. Kokunude temizlenmesi gerek dedi zaten on disim siyah çürük nasıl olacak hiç bilmiyorum ☹️