Fatma-sare Merhaba kızlar bebeğim 8 aylık dişi gözüküyor.Normalde yatağa koyunca yanında durunca uyuyordu bi süre sonra şimdi yatağa koyunca bas bas bağırıyor kucağıma ya da bacağıma alınca susuyor bi sorun yok dişten dolayı mı yoksa beni mi kandırıyor
5253 Fatma-sare ben yatağa daha koymadan yaklaştırırken bağırıyordu çekiyordum hemen susuyordu bikaç kere ard arda yaptım sensörlü gibi oldu 😁