aysgog Bebegim 12 günlük kakası turuncu-sarı ve sıvı bide hafif pütürlükler var normal mi doktora gitmelimiyim
Fatma-sare aysgog okurken tebessüm ettim taze anne 🤗 tabiki normal turuncu olur yeşil olur sarı olur sizin yediklerinizle alakalı panik yapmayın
dontsleppyunhappy aysgog sen gene iyi, ben doktora gitmiştim 😂 kakası dedim niye bu renk, niye içinde pütürler var, ay doktorda güldü normal dedi. Hemde 5 günlüktü, ben dikişli sezaryenli. Neyse kakası sonra renkten renge giriyor korkma 😊
tombikannesi aysgog çok çok normal okurken bende tebessüm ettim bende korkmuştum bizim yediklerimizle alakalı korkma kuzum ❤️
Fatma-sare aysgog aynen normal ek gıdaya geçince büyük insanların gibi oluyor şimdi baya sulu olur sırtına kadar çıkar yanlardan taşar yapışkan gibi olur biraz sulu biraz pütürlü hepsi normal 🤗
Kirpapatyasi1 aysgog İlerleyen aylarda 5-10 gün kaka yapmadığı da olur. Sarı ve açık kahve normaldir. Yeşil,kanlı,sümüksü kaka yaparsa bi sorun olabilir doktoruna danışmak gerekebilir. Ben de öyle öyle alıştım 🌸🥰