Mom299 Benim ilk oğlumda çok fazla olmuştu oda rahim iltihab kapmisti hastanede yattım öyle düzeldi.Digerlerinde 1 hafta bile sürmedi kizim harici yine 40 çıktığı gün adet dongun başladı.Bunda böyle olunca korktum hani azda değil.Baya fazla iltihap kapmış olabilir mi die korkuyorum bide.İnsallah korktuğum başıma gelmez teşekkür ederim