Cigdemino Merhabalar Bugün ebemizle görüştüm bir yaş aşısı su çiçeği yokmuş piyasada. Yaptıran var mı acaba şehir şehir değişiyor mu ki?
Balkupum2505 Cigdemino sanirim yer yer degisiyo bu ya. Yaptiranda var bekleyende anlamadim bende bisey 🙄
Vera1810 Cigdemino bizim 1 yaşında yoktu 14 aylıkken geldı yapıldı bazı yerlerde piyasada yok sırayla yapılıyor sanırım
Aley_ Cigdemino hemşiremiz aradı bu hafta içi gel, geldi aşı dedi. 14 aylık oğlum daha yeni olacağız. Yere göre değişiyor sanırım, ama hemşiremiz endişe etme 2 yaşa kadar yapılabiliyor bu aşı demişti.
Cigdemino Aley_ 2 yaşına yapılabiliyorsa hiç sıkıntı yok o zaman. Yeni yıla girince dağıtılmaya başlanacaktı bekliyoruz demişti demek ki bazı yerlerde başlanmış. Anlatım teşekkür ederim🌸
Ebrulideniz Cigdemino valla bende anlamadım 9 aylıkken kızamık aşısı var dendi yaptırdım. Arkadaşa söyledim bebeği 6 aylık onunda hemşire farklı 1 yaşa kadar aşı yok demiş sormuş hemşiresine şuan elimizdese yok onayda yok 1 yaşında yaparız gibi bişey demiş. Akşam akşam aklımda soru kaldı bizimkine yapıldı biyerde yanlışlıkmı var aşı yok ne demek yani
Eylul06 Bugun yaptırdım hepsini 2 tane kalmış hemşire oldugum için hemşiremiz bize öncelik tanıdıgını söyledi