Üzüntüden ağlamak üzereyken yazınızı gördüm , birebir aynı durumdayım .. öyle kafama takıyorum ki kendimden nefret eder oldum . Otu çöpü herşeyi içtim ama nafile . Kaderimiz demek ki böyle , ne yapalım 😣sağmak da artırmadı su içmekte . Ne biçim vücudum varmış diyesim geliyor :(