6 ayına kadar cok iyi gidiyorduk uyku düzeni iydi ağlaması yoktu kendi başına duran bir bebekti 10 gün once 6 ayına girdi ve herşey ters döndü uyku duzeni gitti surekli beni istiyor huysuzlasti aglamalari artti neden acaba dış cikarmadi cikartacak onun icin mi boyle oldu acaba