Merhaba güzel anneler 🌺
ben 15 gün önce sezeryan ameliyat oldum daha sonra bandajla 2-3 kere banyo yaptım bandajı çıkardık ben simdi banyomu nasıl yapacagım bilmiyorum doktorum 3 gün sonra cıkar dedi çıkardım daha sonrasında bilgilendirmedi hic korkuyorum dikişlerle bisey olur mu aceba yapsam mı banyo biraz daha beklesem mi ?
sezeryan olanlar sizler neler yaptınz