Aley_ alchn 10 aya yakın kullanmıştım kilo almadım, farklı bir etkisi de olmadı. Koruyuculuğu yüksek saati saatine ve günü gününe alınırsa. Emziriyorsanız doktorlar tavsiye etmiyor emziren annede yasmini. Ama emzirmiyorsanız kullanıp deneyebilirsiniz.
Esrabenzett Dorukalp11 6. Aydan itibaren öneriyor doktorlar aslında benim doktorun öyle söyledi bende inşallah bu ay başlıcam
nslhn_D Dorukalp11 hayır emzirirken kullanılmıyor.cerazette diye bi hap var emzirirken sadece o kullanılabiliyor
Aley_ Dorukalp11 Bunu doktorunuza sormalısınız. Doktorum ilk 6 ay kesinlikle hayır, sonrasında da gel tekrar ona göre konuşuruz demişti. Yani doktorunuza danışmalısınız.