Haticenida Kayseri yağlamasının lavaşı kuru oldu yaptım yani başta yumuşaktı ama sonra kurudu normal mi ?
annekuzusuuuu Haticenida hamurun sert olduysa lavasta sert oluyor ben hamuru baya yumuşak yapıyorum lavaslar fısır fısır oluyor 🤭 ama iç harcını koyunca yumuşar
EgeveAlyaninannesi Haticenida poşete koyunca yumuşar biraz bekleyin eğer iyice yufka gibi citirsa azıcık azıcık fırça ile su sürebilirsiniz zaten yağlanmanın harcını koyunca yumuşayacak o
Haticenida annekuzusuuuu yumuşakta yaptım aslında ama işte yine oluyor bekleyince hamurunun tarifini verirmisin içine ne katıyorsun canım
Haticenida EgeveAlyaninannesi öyle yaptım biraz ama harcı görünce çok güzel oldu yani yumuşacık oldu teşekkür ederim canım