Denizeker93 her sese kulak vericek olursanız ohoo, anlamı cesur olan bir isim olabilir, aklıma pek gelmiyor da. Eğer isim koyacaksanız net olmalısınız. Ben de İmran koyucaktım, normalde erkek ismi hatta anlamı da evine sadık erkek anlamında ama ülkemizde genelde kadınlarda kullanılıyormuş, kime dediysem kadın ismi deyip durdular.. Ben de son anda değiştirip İkbal yaptım, ona da hastanedeyken birisi kız ismi değil mi demişti 🙄 unisex diyelim demiştim 😂