Deletedmom98 kızlar ikinci dozu gelmişti rotarix almıstık sağlık ocagında ki hemsireler covid olmus doktorumuz evde yap dedi üç kere sıktım ikisinde kustu ateş takibi yapıyorum kakada yaptı almamışmıdır bidaha parada bulamam valla 😞
TospikOglusum Deletedmom98 canm bizim dokturumuz bir damlasi bile ağzından gitse o aşı olmustur demişti korkma sakın almana gerek yok bence
munevverusta Deletedmom98 biz doktorda yaptırırken aşı hemşiresi kussa bile yeniden yapmaya gerek yok içeriği gereği aşısı olmuş oluyor demişti
bgmarik Deletedmom98 biz aşıları hastanede yaptırıyoruz.Çok çok az kusmuştu.Hemşireye sordum tekrar ermek gerekir mi diye.O aşı canlı bir aşı ağız içi tarafından emilmesi yetiyor tekrarı olmaz dedi.
Deletedmom98 bgmarik ay iyiymiş o zaman yuttu yani birazını. ben hataydayım valla bu koronadan bırak gitmeyi önünden geçen hasta oluyor hastanelerin 🤦🏼♀️
Alinduru Deletedmom98 doktorunuza söylediniz mi ikisini kustuğunu? Sonuncusunda kusmadıysa almıştır diye düşünüyorum ama doktor daha doğru bilgilendirir
Deletedmom98 Ebrulideniz hic katılmıyorum canım bir cok yavru bu hastalıktan kırılıyor zayıflıyor bagısıklıgı gücsüzleniyor ishal kusma derken sıvı kaybı yasanıyor hoop hastane odasında el kadar bebeye serum! hoş bi görüntümü Allah yaşatmasın kızım 3 aydır buldugunu agzına sokuyor her zaman temiz olmuyor maalesef muhakkak iyi-kötü bakteri taşıyor ne merhametsiz ol ne cahil aç oku bak netten aşı karşıtı olanlara yer verilmiyor burda normalde
Ebrulideniz Deletedmom98 zaten uyarı bildirilmiş. Ama aşı karşıtı değilim ki zaten aşılarını tam yaptırdım. Doktor Rotayla ilgili zorunlu değil ama öneriyoruz diyorlar bilmem kaç para sizde biliosunuz hadi bizler bi şekilde alıyoruz alamayanlara ne olacak
bgmarik Deletedmom98 istanbuldayım 8 aydır her ay kontrole götürüyorum kızımı ama bende sağlık ocağına gitmiyorum.Bir defa kendim ilaç yazdırmak için gittim içeri giremedim o kadar kalabalıktı ki döndüm kapıdan.
mada Deletedmom98 1 damlası bile faydalı yeterli demişti ebe. O yüzden tekrar almayın bence . Bu defa fazla gelebilir Allah korusun başka sorunlara yol acarsiniz
Koalina Deletedmom98 Bizde ikisinide kendimiz yaptık zaten ağızdan veriliyor ama kusmadı tabi ateş yapmıyor rota canım
Koalina 05ay05az20e1sra14na9di3r27 Yani yakalandığımda iki gğn hastanede yatılıyor canım bence yaptırılmalı